Älskade finaste underbaraste storebror, jag älskar dig av hela mitt hjärta<3

Mitt hjärta är så tungt, kan inte förklara denna känsla men jag hatar den fyfan för allt. Det är inte rättvist, vill bara bort härifrån! Jag vill till Markus min finaste och bästaste storebror som inte längre finns vid liv. Helt sjukt fattar inte ens när jag skriver det. Det kommer stunder då man helt förlorar sig själv och fattar inte vad man gör och andra stunder då man nästan fungerar eftersom allt känns så overkligt så är det som att inget har hänt men det har det, eller? va jag fattar inget. Jag hatar detta, jag hatar mitt liv, varför ska detta hända? Jag vet inte om jag orkar mer, hur i hela helvetet ska man klara detta? Det är ju min bror, mitt eget kött och blod. Han är jag och jag är han. Jag älskar ju han av hela mitt hjärta. Hur kommer allt bli nu? Allt är bara kaos och jag får bara ont i hela kroppen då jag tänker på det.. Markus om du ser detta så vill jag att du ska veta att jag älskar dig så otroligt jävla mycket, och jag vill bara att du ska komma tillbaka men det lär nog inte hända, så du får helt enkelt vänta på mig tills jag kommer till himlen. Då ska jag har en stor bamse kram, fan asså... Jag vet inte ens vad jag har skrivit nu, utan det är mest för att bara skriva av sig. JAG HATAR DETTA.
Allmänt | |
#1 - - ida:

du är starkast, jag älskar dig till månen och tillbaka <3

#2 - - Ottilia:

Finaste bästa Julia

#3 - - Dessan :

Va stark Julia...det hade nog din storebror velat att du skulle vara. Tänker på dig fina Julia 💖

Upp