ensam hemma

Just nu sitter jag framför tvn och väntar på att eurovision ska börja, är ensam hemma ikväll väääldigt skönt, kan säga att det var ganska frestande att ha fest men nej så blev det inte, don't know why men aja jobbade idag hos glassbonden och det gick bara fint. 
 
HAHAHA ja juste jag kanske ska berätta vad jag fick i matte nationell... 5 poäng hahahah, det är ju ba så skrattretande hur dåligt de gick. Jag är inte förvånad iallafall för det var verkligen jätte svårt men ja 5 poäng är ju bättre än 0 iallafall om man ska tänka positivt. Aja  nu ska jag ta mig godis, chips, lite dricka och he på ett avsnitt vänner innan eurovision börjar!
 
  1. Har verlkigen inga bilder alls just nu så denna få duga och kan ju säga att jag längtar verkligen till sommarkvällarna!
 
Allmänt | |
Upp